Qualitytime with my angel

Idag fick jag äran att passa lilla Elsa medan Maria var på allsång och Johnny tittade fotboll i Vellinge. Vi åt mumsiga nuggets, tittade på Pippi, gick en runda, lekte på lekplatsen och sedan var det läggdags för den lilla glimten. Hon växer så man knappt kan tro det alltså. Hon är så fin mitt lilla gudbarn!
 
Hon ville ut och gå med sina bebisar, så så blev det!
Klädd som en gangster med kepsen på sne, sen hade faster satt på mig en pyjamas tröja, men lika glad var jag för det :)
Jag har det så bra att jag är omringar av lekplatser i min lilla by :)
Wiiiiiieeee :)
Suddig bild men en bild med total lycka kan inte diskrimineras!
Ingen är finare!
 
 
 
 
brrrrm brrmmmm
Lite välling och sedan läste vi 6 böcker innan läggdags!
Dacke var med också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0