Fördjupning i fotografering

Fyra böcker skrivna av Scott Elby om fotografering samt en bok om Photoshop av Eva Ansell är nu beställda! Jag tittar även på fotokurser men my personal belief är att man får mer valuta för pengarna om man, så gott det går, läser på mycket om grunderna själv och sedan väljer att börja fortsättningskurserna istället. En fotokurs kostar trots allt ca 2000 kronor.

Nu vill jag handla en mängd nya hjälpmedel till fotograferingen såklart, så som bländarskärm, blixt, kontrott, stativ & fler objektiv, men jag får nog lugna mig lite (kan vara kul att nämna att när jag beställde de 5 böckerna beställde jag också "Economista" av Pingis & Isabella Löwengrip som handlar om just detta med sparande).
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0