People demand freedom of speech to make up for the freedom of thought which they avoid- Aabye Kierkegaard

 Ännu en soluppgång utan sömn! Uttråkad och vill verkligen sova några timmar. Men ju mer sådär uttråkad och trött man blir ju mer tänker man och ju snurrigare blir man. Ond cirkel!
Det må vara så att jag inte har några rutiner alls just nu men det är verkligen inte den enda anledningen till att jag har vänt på dygnet, är verkligen en natt/kvälls-människa och trivs med att vara vaken på natten, varför vet jag inte.
 
Blivit frågad om att fota på a wedding reception på lördag btw! Se om jag hinner införskaffa en off camera blixt tills dess! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0