All that glitters

Kunde inte somna nu heller, ligger bara och tänker på hur mycket man kan göra med bilderna jag tog på kvinnan som hade burlesque-uppträdet . Så nu har jag pillat och redigerat en del bilder, så färgglada och jag älskar kontraster, det har jag alltid gjort! Önskar att jag hade hennes namn, kommer inte ihåg det (eller för att vara helt ärlig så bruslyssna jag väl sådär halft när "programledaren" pratade, fokuserade på annat.)
Färgvalen hon har gjort alltså, all power to yah' säger jag bara!
 
 
 
 
Tänk att vara så bekväm med sig själv, att verkligen själv inse hur vacker man är, fantastiskt!
 
Denna bilden är inte så skarp men älskar the pose
 
 
För att vara ärlig är jag rätt så stolt över mig själv för hur bra jag lyckades med bilderna under denna show. Både när det gäller fotograferandet i sig men också över mitt pillande med raw-bilderna i Picasa som jag använder mig av nu innan jag fixar photoshop igen. Jag menar, istället för att låta kameran göra den största delen av jobbet och fatta majoriteten av besluten som den annars gör så har jag tagit tag i tyglarna lite, vill vara mer delaktig i fotona. Så oavsett om ett proffs ser bilderna och tänker "amen detta är ju verkligen inte bra foto, bara en nybörjare som skulle tycka det" så känner jag mig stolt ändå, för fotograferandet, för redigerandet, för vinkelval etc.

Nej, nu måste jag fasiken försöka sova igen, kan inte vara vaken två hela dygn i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0