ENOUGHHHHHHHH

 
 Läkaren har inte skrivit ut nytt recept på några av mina recept för sömntabletter de senaste två dygnen! Självfallet har min f*cking telefon slutat funka nu också = jag kan inte ringa läkaren.
Detta är anledningen till att jag inte sovit mer än ett par timmar på 36 h och är långt ifrån att kunna somna nu. Har ju varit sjuk den senaste veckan, feber, förkyld etc. Nu har jag ont i örat. Gått runt och letat efter sömntabletter hemma (som ALLTID hittas överallt när jag städar annars!? gaaaaaaaaah) som en desperat knarkare, suck.
Så hur hanterar jag detta? Jag shoppar på internet vilket som är dumt eftersom jag uteblivit från jobb för att jag varit sjuk och haft andra kriser och liknande, men äh, har ju rent tekniskt sätt råd och jag MÅSTE hitta något att göra, något underhållande, ngt som peppar upp mig!
 
Jag är som en tickande bomb känns det som. Känner hur jag stör mig på människor när jag är ute och går med Dacke och så brukar (med undantag såklart) jag aldrig göra, så stay away ;)
 
HAHAHA^^ Jag svimmar nästan alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0