"Oh poor me, everyone wants to buy me drinks and have sex with me - Ted Mosby HIMYM

Bara älskar det citatet i rubriken ovan, haha. Tänkte på det igår när vi vinglande omkring mellan malmöfestivalen och klubb. Tjejerna (nu pratar jag om de i How I met your mother) säger: You have no idea how upsetting it can be to never really be left alone if you're just out having fun with your friends" hehehh
Fin kväll blev det i vilket fall som helst, körde på gangster stilen med Candras nya "OBEY" keps, just löv it! hehe
 
Idag mår jag dock som jag förtjänar I guess, men totally worth it. I vilket fall som helst så blir det nog bara film, städande av läkenheten (vände upp och ner på HELA igår när jag inte hittade mitt freaking leg!!) kanske något hemma-spa aktigt och äta lite godis (NEJ, det är inte på min diet men JO jag ska ha för en gottelisa har öppnat en ny affär precis under min byggnad där caroli köpcenter nu är invigt.(Roligt är det eftersom affären är döpt efter en affär min farmor hade under många år i vellinge), så SCREW it, hehe :D
 
obey, hey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0