"Never be sad for what is over, just be glad that it was once yours."

Varning för ett seriöst inlägg:

Philip och jag flyttar ifrån varandra om en månad. Även om jag vet att det kommer lite av som en chock så är det sadly true. Hans känslor hade väl svalnat och jag känner att jag är väldigt ung och att binda sig till en kille så tidigt skrämmer mig egetnligen lite. Det är mycket jag vill göra innan jag settle down. Och sanningen är att jag har haft on and off again relationer sedan jag var tolv (dock bara två seriösa).
Jag ska inte ljuga, jag är jätteledsen över detta trots att jag kanske kan vara vuxen nog att acceptera hur han känner.
 
Philip är en fantastisk kille och jag har verkligen älskat honom väldigt väldigt mycket, vilket jag fortfarande gör så klart, men det var inte menat just nu. Kanske pga av vår ålder eller kanske av någon annan anledning.
och de brukar ju säga att om det är ment to be it will be. Men annars i ett annat liv kanske? 
 
Anledningen till att jag skriver allt detta här är för att jag inte orkar med tusen frågor osv. (Facebook i all ära men alla dessa hjärtan och frågetecken osv blir jobbiga i längden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0