Inspiration

Min fina mamma har fått så fint hemma hos sig. Inredningen i hela lägenheten är så fin, allt är vitt (ÄLSKAR VITT) med inslag av grönt i vardagsrum och liknande. Det enda som kanske saknar lite smak är nog lillebrorens bachelor sovrum, hehe.

Nedan är bilder på hennes vackra sovrum och lite detaljer. Bilderna är tagna med mobilen så det blir inte riktigt rättvist visat, men inspiration är det iallafall. Vill bara grejja hemma, ganska sjukt, har redan tusen Ideer av var jag vill göra, ska försöka fråga mannen ikväll om det är något han skulle tänka sig att göra om lite, även om jag själv är nöjd med mycket i vårt lilla kyffe.
 
 



 
Och sedan lite bilder från vårt sovrum (som är taget med en systemkamera, tro mig hennes rum har sånna vackra detaljer som inte fångades rättvist på bilden).
 


Sådan mor sådan dotter? Vitt, vitt , vitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0