I'm back, eller?

Det är svårt att berkligen kunna lova att denna gången ska bloogandet inte ta en sådan stor paus. Mycket har härt, mycket negativt och myscket positiv.
 
Jag bland annat blivit gudmor till min älskade ängel som dessutom fick mitt mellan namn i min ära, vilket som betyder något ofantligt mycket. Hon har tekniskt sätt räddat mitt liv men mer än så orkar jag faktiskt inte berätta. Men däremot kommer det en bildbomb här från dopet.
 



 
 
Sedan har min kusin fått sin dotter (den biologiska klockan och mina kvinliga natur får mig att längta efter en egen, även om jag vill vänta) Hon heter Selice och är imorgon exakt en vecka.
 
Jag har dessutom skrivit två böcker på hundra sidor var.  Inte skickat in dem och vet faktiskt inte om jag ska göra det, det är trots allt väldigt tråkig att få hem det där brevet där det står att man inte ska få den publicerad. Men de säger att det är bättre att delta och förlora än att inte delta alls. Så vi får se hur vi gör åt den saken helt enkelt.

Förutom allt detta har jag shoppat aldelles för mycket men orkar faktiskt inte visa upp det nu. Men nästa plagg eller skor kommer nog att titta in i bloggen.
 
Mitt liv går vidare och jag kämpar fortfarande med en del demoner, men jag är på väg mot att kunna hantera dem, jag får bara helt enkelt ge det den tiden den tar.
 
Jag hoppas jag kan hålla igång bloggen någerlunda nu. Nu måste jag in i duschen och dricka kaffe (som jag inte ens tycker om) eftersom jag inte sovit på hela natten och nu ska vidare till en lektion och sedan äta lunch med Sara.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0