I dont need you to save me, I just need you to follow.

Jag hoppas till gud att alla någon gång får uppleva den kärlek jag känner. Jag ser det bästa i varje människa och varje människa förtjänar denna känslan.
Att ha bo tillsammans brukar påverka en, med tanke på att man ses så ofta som man gör, får se varandra i deras värsta skick, vara med när den andra ligger sjuk och gnällig, och listan går vidare. Jag vet att perfektion betyder att allting är bra, men jag anser att perfektion är något som är helt underbart trots alla sidor. Att ha sett honom ligga på en madrass i badrummet pågrund av kräksjuka en hel natt och ändå titta på honom le och tänker "han är så underbart fin, min fina". Kärlek är något underbart.

Jag är levande bevis på att kärlek kan rädda även de mest förstörda själar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0