En dag, kväll och natt av mysgit festande och ett prat med damen i Frankrike!

Var i skolan (det blir ju igår nu, shit, vad konstigt allt blir). Sedan var jag och lunchade med min kära far för att sedan åka till min fina, fina vän Galina. Det blev mest att dricka en hel del (notera en hel del) vin och mysa framfölr sex and the city (går aldrig fel). 
Har tyvärr inga bilder från ikväll, men det är väl egentligen inget som skulle fotas, ni har sett vinflaskor och ni har sett SATC (hoppas jag) men det betyder inte att det inte var mer än supertrevligt!

I vilket fall som, jättemysig kväll, pratade dessutom med mitt hjärta Milli som är i frankrike (över skype), bara längtar efter att få besöka henne!
Hon print-screenade så duktigt och bra med sin fot hon!
 
Jag mår ganska bra just nu, precis suttit och gosat med min bästa vän, dacke, och eftersom jag nu är glad vill jag bara hoppas att ni andra också är det!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0