We live to fight another day

 
Idag är jag väldigt ledsen. Haft en dålig dag helt enkelt. Varit så bruten över att jag och Philip separerar om några veckor! Jag kan fortfarande inte förstå att det är slut. Men vi sa båda att vi faktiskt har så mycket vi vill göra, att vi vill få vara unga och uppleva annat. och dörrarna är ju inte helt stängda, vi har ett helt liv att leva, vem vet, vi kanske ses om 5 år och blir tillsammans igen. if it's meant to be it will be.
Men ledsen är jag ändå! Det spelar ingen roll om det är sant att vi faktiskt vill få vara unga ett tag, det gör ju ont ändå. Det gör ont att ett förhållande fyllt med kärlek nu är slut. Det gör ont att behöva flytta ifrån ett hem man tillsammans byggt upp upp. Det är väl självklart att det gör ont när ett förhållande tar slut oavsett vad man kommer överens om, eller varför det tog slut. Detta är min blogg och jag tänker faktiskt skriva precis vad jag känner, precis just nu. Detta kommer ta på mig, ganska mycket måste jag faktiskt säga, jag kommer sakna honom och har är verkligen en fantastisk kille och vem som än blir tillsammans med honom ska skatta sig lycklig! Det gör ont just nu, men det kommer bli bättre. Vi vill ju så mycket olika saker i livet just nu, och vi är på olika spår i våra liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0