“Truly great friends are hard to find, difficult to leave, and impossible to forget.”

Tjejkväll för hela köret ikväll! Vi är några stycken som ska träffas, skvallra, dricka en massa gott och helt enkelt njuta av livet lite! Får se om det blir utgång efteråt men jag känner mig taggad! (bortsett ifrån att jag inte kan bestämma mig vad jag ska ha på mig, - dagens i-landsproblem. Jag ska nog starta en kategori som heter dagens i-lands problem då jag ofta skriver om dem.
Vaknade såklart sent och har fått städa lite snabbt. Men eftersom det inte ska bjudas på middag och liknande utan men vara en mysig kväll så behöver jag inte stressa upp mig för mycket. Det ska bara vara kul att träffa alla faktiskt! Nu ska jag sticka och handla. Hoppas er kväll blir lika bra som vår (antagligen) blir!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0