Dagens i-lands problem

Startat en ny kategorie nu. Dagen I-landsproblem. Vet bara inte vilket arkiv jag ska sätta det i än men vi får se. Var bara tvungen då jag insåg VARJE dag att jag prata om sånt jävla trams, men som faktiskt jag anser vara ett problem, ibland mer problematiskt, ibland mindre, men ändå. Kommer på nya hela tiden alltså!
 
Några jag hört på det senaste:
 
- Men vafan, det finns inte tillräckligt med plats på tallriken för all mat man har, då måste man gå två omgångar.
- Men vafan, jag vill inte ha en så liten tv, den ska vara en 42 tum ju.
 
Saker som är dagliga i-landsproblem för mig:
 
- När man väntar på bussen, sen kommer den tillslut, men då är en annan buss framför så den stannar längre bak. Så går man mot bussen men sen när den andra kör då kör den fan fram igen.
 
- Jag vet inte vad jag ska äta på morgonen.

- Jag har svårt med att sova lagom mycket.

- Jag har för mycket fritid, vet inte vart jag ska ta vägen. (sjukskriven ju)
 
- Jag har för många som skriver på sms/skype/facebook samtidigt, aldrig är det utspritt utan alla är inne i princip samtidigt.

- Min telefon låser sig ibland så jag får starta om den.

- Jag drömmer nästan varje dag om en chanelväska, men kommer nog aldrig ha råd till det.
 
- Jag har ett extremt shopping begär som inte försvinner
 
Detta är väl de jag kan komma på som är mina dagligfa och några jag kommit på. Men tro mig, listan kommer bli lång! Vi är bortskämda, så är det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0