Always by your side!

Jag älskade dig innan du föddes. Jag tackade dina föräldrar för den gåva att få vara din gudmor innan jag stod i kyrkan.
Jag var tacksam för ditt liv innan du ens hade sett världen, jag kände längtan efter att träffa dig sekunden jag fick reda på att du existerade.

Dina föräldrar gav mig en gåva som räddade mig. Och jag försöker att vara tacksam för detta varje dag då jag lever. Jag hoppas att de vet att jag är så underbart glad att de hittade varandra och satte en ängel, den älskar mer än allt till världen.
Trots att jag aldrig någonsin kommer inse hur mycket de faktiskt älskar sin lilla dotter så kommer nog folk inte heller inse vad denna lilla underbara lilla flicka gjort för mig innan hon ens sagt ett ord.

Går igenom en djungel men har någon vid min sida, jag har någon som får mig att kämpa. Det finns som sagt inte ett ord som kan förklara min tacksamhet till min bror och hans sambo Maria. Det finns inte ord för att förklara vad en liten guddotter kan betyda för en.

Tacksamhet, kärlek, vänskap, familj och blodband, glöm aldrig vad du har när du känner att du inte har något.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hjärtat, tårarna rullar nedför min kind i samma stund som jag läser vad du skrivit. Vi e så stolta och glada att du ville vara Elsas gudmor. Jag ser framför mig hur du alltid kommer finnas där för henne, hur ni kommer få ett band starkare än något annat, hur du kommer skämma bort henne och sätta henne i första hand, hur ni kommer mysa och busa och hur hon kommer tjata på oss att hon vill sova hos sin faster Jennifer. Du är hennes ögonsten liksom hon är din!

2012-10-23 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0