Stranden och besök av en utter

Jag och Natali stack till stranden idag för att fota lite trots det dåliga vädert. Provade det andra objektivet för foton på större avstånd. Är helt fruktansvärt kär i kameran! Om man ser över det tråkiga, blåsiga och kalla vädret var det en mysig liten utflykt, fick dessutom träffa på en utter! Den kämpade med de stora vågorna och trots ca 20 foton var det inte många som blev speciellt bra. Jag kan ju inte detta med fotograferings speciellt bra än men tycker det är jättekul att lära mig!
In the moment: Philip står och lagar mat och jag sitter och redigerar lite bilder! Detta plus lite It´s always sunny in Philadelphia i bakgrunden skapar en ganska mysig fredag!

Kommentarer
Postat av: Flinka Frans

Uttern ser smörig och inte alls glad ut, en butter-utter :(

2012-03-09 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0