Lite fler details från lägenheten

Lite fler details, mest på mitt ÄLSKADE vitrinskåp, Philip var inte riktigt nöjd med det men själv är jag helnöjd, genom att vara smalt (vilket som gör att det får plats i vår minilägemhet), att det är vitt med svarta detaljer (precis som resten av lägenheten) & att det har dimmerljus ligger ju klart på plussidan i min åsikt, dessutom köpte vi detta för endast 450 och det är byggt av en privatperson, och alltså unikt!

Låter wierd hur glad jag är över ett ynka skåp, men som att de tidigare nämna plussidorna inte skulle räcka så håller ju skåpet faktiskt upp mina fina glas som jag är så kär i!

Kommentarer
Postat av: calle

glas <333333

2012-03-12 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0