Vit, jag älskar dig

Vackert stökigt, älskar det.
Nycklarna till vad jag brukade kalla hem är nu lämnade, och lägenheten är i princip färdigmålad. För varje minut jag spenderade i vårt fina hem kände jag hur min kärlek till färgen vit växte. Så enkelt och så vackert. Vi satsar på en helvit inredning också, men något inslag av svart (i mitt huvud står det alltid ett par rosa rosor eller rosa liljor på ett bord). Dagen började som känsloblandad men avslutas med en skön och avslappnade trötthet efter att ha burit alla lådor och skrivbord uppför tre trappor tillsammans med glädje och lättnad, detta blir bra.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åhh va jag är glad för er skull, blir varm i hjärtat.

Och vilken fin skylt! Ska bli så kul att se när det är färdigt.

Puss på er, fina varelser <3

2012-02-18 @ 01:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0