Två år senare!

Två år senare, lite äldre, lite förändrad syn på livet, lite mer erfaren, lite mer minnen i bakfickan - men inte ett dugg visare!
Jag saknade att ha möjlighet att skriva av mig, saknade att dela med mig, saknade att han något jag tycker är roligt att göra.
Så, here I am! Har absolut inte bestämt mig för vad jag ska skriva om, eller vad jag egentligen har att dela med mig av, men jag vet att jag en dag i framtiden kommer tycka detta är jättekul att ha något att titta tillbaka på.
De senaste inläggen innan detta inlägg är skrivet för två år sedan, och jag har nu gått från att ha en rosa skrikig blogg till en varmare mysig design, har jag blivit vuxen? Knappast! Men vill gärna tro det!
Funderade på att skaffa en ny blogg, men jag tycker det är kul att kunna titta på de gamla inläggen.
Men en del av den gamla bloggen är kvar, som tex en rosett i headern!

Efter att ha detta sagt ska jag nu fira alla hjärtans dag men min fina Philip!
Massor av kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0