Kärlek

Lång sömnlös natt, mindre roande. Mest av allt vill jag väcka Philip så jag slipper vara ensam. Han ska dock ha tenta imorgon, så det vill jag inte göra.
Har nog tittat på minst 6 avsnitt av big bang theory och minst lika många av How I met your mother, gjort några skrämmande långa inköpslistor på Asos, Nelly, Have2have, Ikea och Chapnlle och nu skriver jag ett blogginlägg mest i brist på något att göra. Men nu ska jag återigen försöka krypa in till min wonderwall och försöka sova, man kan ju hoppas att hans magiska förmåga till att både somna och vakna snabbt förs över till mig, annars nöjer jag mig med gulliga pratande i sömnen och småsnarkande! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0