Favoriter

Favoriter från mina långa inköpslistor från igår, den översta raden är ifrån have2have, den andra raden från Nelly, den tredje raden från Asos och den sista ifrån Brandos (uppifrån och ner).
Idag ska jag packa ihop mina saker som nu befinner sig hemma hos Philip. Planen ser ut på detta vis: Imorgon ska vi till Ikea och köpa det sista som ska inhandlas, efter det stannar jag i lägenheten och börjar plugga (börjar mina mock exams om ca en vecka, jag är alldeles för screwed för att vara sann). Philip stannar hemma en vecka till och packar, planerar och pluggar. På det viset får jag mljlighet och pilla på allt i lugnt och ro och dessutom (as earlier mentioned) få möjlighet att plugga.
Nu ska jag börja städa lite!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0