Världens bästa pojkvän dagen!

Idag skapade jag en egen högtidag: "Jag har världens bästa pojkvän" -dagen! Pannkakor gjordes till frukost. Till kvällsmaten serverades Vitlöksbröd till förrät, kycklingfilé med sallad, pommes och rödvinssås till huvudrätt och sedan chokladkaka till efterätt. Förövrigt innehöll dagen att jag stortstädade lägenheten utan att han behövde röra ett finger och sedan fick han en lång massage med massa tända ljus. Det tråkiga var bara att sitta och dricka en "shake" till kvällsmat medan han åt allt det där goda jag hade lagat. Självklart fick han en bukett rosor också! Men är man världens bästa pojkvän så är man och då förtjänar man fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0