Update

Har varit upptagen med lite allt möjligt de senaste dagarna och har verkligen inte haft lust till att blogga. Fortfarande sjukskriven men försöker att hitta på lite då och då, annars hade jag helt enkelt klättrat på väggarna!
Dacke är fortfarande här på besök vilket som verkligen hjälper en hel del. Nu har jag mina två favoritkillar under samma tak!
Dacke följde med mig och älskling till stranden idag och han fick bada och leka av sig. Väldigt kul att se honom så glad. Jag hade med mig kameran men inte förrän jag skulle fota insåg jag att den inte hade något batteri, mindre kul!
Helgen bestod av pokerkväll och sedan utekväll med ett stort härligt gäng tjejer. I lördags var vi och firade mostern på kalas och igår blev det att titta på mannens serierpremiärs-match och sedan bingolotto med gäster.
Förövrigt så kommer nog min brors barn när som helst nu och jag längtar något så fruktansvärt! Tänk att vara så efterlängtad av så många som ängeln faktiskt är där hon ligger och har det bra i sin mammas mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0