Stilla natt

Usch vad trött jag är, känns som att det är 100:e helgen jag är hemma och inte gör ngt speciellt, men jag är så sliten efter en extrem vecka i skolan med prov, inlämningar och deadlines!
Men här ligger jag iallafall och segar till Family guy avsnitt och bloggläsning, funderar verkligen på att klippa lugg. Tror jag bokar in ett mycket behövt möte hos frisören nästa månad ;) Det var way to long ago nu alltså. Jag vet ur jag är, går fram och tillbaka i om jag vill eller inte vill, vågar eller inte vågar och hur jag faktiskt vill ha det, men det skulle vara underbart med en lite längre lugg, gärna så man kan ta håret som "utan lugg" ibland, allt tex när jag lockar håret vill jag inte ha luggen framme, och om man kan göra den en del av håret då hade det ju varit skitbra! Men håret blir nog någon ton ljusare iallafall och tror verkligen att en lugg kommer sitta fint i vår!
Men gud, vilken lugg ska man ha nu då? :(

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0