scaarrryyyy

Today is the day! Nej nu fick jag det att låta som något jättestort, vilket det verkligen inte är. (eller för mig är det självklart det i min lilla värld)
Jag ska till frisören i dag, och precis som jag visste sitter jag här " lugg eller inte lugg, vilken lugg?" jag tror inte jag vill ha den där spikraka luggen, eftersom den kommer du aldrig undan på ngt sätt och går knappt att sätta upp, även om jag tycker det är ursexigt på vissa!
Nej funderar på att ha en hyfsat lång lung som liksom "går åt sidan" så man kan göra den till en del av håret, har inte hittat ngn exakt bild på hur det ser ut i mitt huvud, men någorlunda som på dessa bilderna:

Som de fina systrarna?


eller någon av favoriterna, rachel green (Jennifer Aniston) s lugg i season 10 av V.ä.n.n.e.r!

I vilket fall som helst kommer den blonda hårfärgen sitta kvar,  möjligen lite ljusare!
Nu ska jag snart ta ett bad osv, låter dumt jag vet men att känna sig fräsch hos frisören är det bästa jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0