Nej, men ärligt, blir man inte trött på att resa sig igen & igen & igen?

För att fortsätta på det jag började innan, jag skrev ett matteprov i torsdags, som jag verkligen trodde skulle gå bra, men det visade sig att jag fick en trea (eftersom jag går IB får jag utländska betyg, alltså 1-6 detta året och 1-7 de resterande åren). Så det blir så att jag kommer inte kunna läsa mattenivån jag behöver läsa för att komma in på handels och andra toppuniversitet (om jag nu hade kommit in vet jag inte, men ni förstår principen). iofs kan jag läsa upp på komvux, men då får jag inte meritpoängen jag vill osv, men nu ska jag inte tråka ut er mer med det!
Tycker bara det är så otroligt svårt att gång på gång peppa sig själv och säga "nu jävlar!". Man gör det om och om igen och det börjar bli uttjatande och har snart ingen verkan längre. Här sitter jag som 17 åring och är redan trött på det, It's a life lesson I guess :)

Idag måste jag fortsätta städa undan här hemma, pappa kommer hem imorgon (haft lägenheten för mig själv) men som tur är är jonathan fortfarande här och underhåller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0