Ingen barnvakt ikväll

Hon jag sitter barnvakt för smsa mig precis och sa att hon måste avboka ikväll. AHRG! Inte alls lägligt, fest imorgon nämligen och nu har jag inte pengar att handla vad som behövs (presenter, vin, cigg och annat onödigt). Kanske kan få 100 kronor eller liknande av mammi men det räcker ju faktiskt inte speciellt långt. Funderar på att stanna hemma hos mamma inatt igen, men imorgonbitti måste jag gå upp för att gå till skolan, så det blir att gå upp riktigt tidigt imorgon och sedan kommer dagen bli stressig med allt som händer och som ska fixas. Och Gossip Girl funkar inte heller förtillfället :( Blöööh, can't a girl catch a break?
Men det är sånna otroliga i-lands problem jag har, så jag borde verkligen inte gnälla, så nu ska jag sätta mig och skriva en lista över saker jag är tacksam över, sånt behöver man också ibland. Snart ska jag packa på mig för att ge mig ut och gå ut med söta dacke!
Kanske ska baka något mumsigt idag, för att bli på lite bättre humör? Tror dock inte vi har alla ingridienser hemma :( haha, and here we go again with the complaining!


Cupcakes som bakades förra året, man ser mer av mina tragiska försök till bakande under "gjort med kärlek"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0