Gnällfia är här igen!

gnällfia, det är jag det! fick tillbaka två prov idag, det ena dåliga reslutatet leder nu till att jag måste tänka om hela min framtid. Hade inte någon bestämd framtid innan heller, men jag hade en tanke, och nu måste jag tänka om. Döjobbigt och just nu är självförtroendet ganska långt ner i botten, så jág tänkte ta en liten sovstund nu efter jag slutat tröstdricka coca.
Något annat som är depp är ju att jag inte har någon garderob längre, eller jo det har jag men jag måste förnyyya den! MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Får lite abstinens, men måste spara till resor osv så det kan bli svårt!
Jaja, nu ska jag somsagt sova en stund! Kram på er


tar en bild på mig vid ett tillvälle då jag åtminstone var lite mindre gnällig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0