En extra ledig dag.

Stannade hemma från skolan idag, inget jag är stolt över utan snarare tvärtom, känner extremt dåligt samvete och känner hur det gnager i mig, men både idag och igår har jag känt mig en aning deppig och nere. Dels för det här med matteprovet som jag skrev om tidigare och dels för en massa personliga anledningar, känner mig bara allmänt trött här i mixen av vårljus och vintermörker. Så idag tar jag en dag för mig själv, ska sitta barnvakt lite senare, men i några timmar nu ska jag bara ta det lugnt, titta gossip girl, dricka något gott tea och gosa med Dacke! Alla behöver vi någon dag då vi laddar batterierna!


Ha det bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0