Temakväll poker?

Som ni kanske förstått by now så tycker jag poker är riktigt kul, det var en stor stor del av jullovet med vännerna och det är något jag spelar varje dag online, lite småkul sådära. I vilket fall somhelst tänkte jag ha en mysig pokerkväll hemma hos mig när min kära pappa åker iväg till thailand, och somvanligt ska jag alltid överdriva i tankarna. Tänkte blanda välkomsdrinkar med "spader drinkpinnar" i, kanske baka cupcakes med olika symboler på? (spader ruter hjärter klöver) och lite sådant mysigt, jag sitter och spekulerar förfullt alltså! fy vad kul det skulle varit om jag verkligen fick ihop en mysig kväll, som sedan var kul för dem/oss som åkt ut redan tidigt, för det kan ju ta sitt lilla tag!
Och om alla lägger in 200 kronor var i potten så blir det ju ändå en hel del vinstpengar! :)
Hmmm, blondinen fortsätter spekulera för fullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0