SOCKERSUUUG!

fyfan skulle jag vilja säga, mamma har övertalat mig att försöka äta lite lchf mat mest för att jag ska må bättre osv, alltså inget socker,sötningsmedel,ris,pasta,potatis,rotfrukter osv osv, vilket som är helt okej så länge jag får äta ost, vilket jag får i stora mängder ;)
Men ikväll har pojkarna varit här, dem återkommer snart igen för att sova här, de drog och skulle kolla läget på en lokalfest men eftersom jag är helt ofixad så tänkte jag att jag skulle skita i det, i vilket fall som, här satt dem och drack coca, åt chips, choklad mm, HUR LÄTT TROR NI DET ÄR?
Usch vilket sockersug! men absolut mest längtar jag efter cupcakes, tror jag ska unna mig det nästa helg, för saknar att baka dem också;)


jag menar hur gott ser inte detta ut? jag dör lite inombords!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0