Snabba cash!

Klockan har inte hunnit bli så mycket än denna härliga lördag, men jag har hunnit med att se snabba cash på bio med pappa min och hans fru. Filmen var faktiskt helt okej för att vara svensk men just nu är jag en smula deprimerad, den effekten hade filmen på mig! Brukar alltid få en sådan positiv inställning av bio, men inte idag inte! Vad som händer ikväll vet jag inte, många förslag men de mesta innehåller "ta det lugnt" faktorer och själv är jag ganska sugen på festande eller liknande. Men o andra sidan, kanske hade varit bra för mig att stanna hemma och ta det lugnt, ladda upp inför skolveckan och nästa helg för då blir det danmark för hela slanten! Vi får se vart kvällen leder mig, men nu är det att gå och göra tea som står högst på listan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0