Skönt med fredag imorgon!

Jag måste vara världens största humörbergochdalbana ibland alltså, går fråna att känna den där härliga känslan" amen det mesta känns ändå okej nu," och så tänker jag på massa fint och posetivt. Men sedan tre sekunder senare får jag utbrott och känner mig för rastlös på livet för att ingenting händer,och efter det känner jag mig deppig och orkar inte någonting. Hm? fel på mig, kanske!
Sov inte en blund igår natt så ska bli riktigt skönt att göra det ikväll faktiskt, träningsverk så det smäller om det i benen sedan idrotten idag, men det är bra, visar att det lönat sig att träna!
Förövrigt har jag tvättat idag, men inte så många tvättar som jag hade tänkt hinna på de fyra timmarna, somnade nämligen och lade alltså inte in ny tvätt eller byta tvätt eller vad man nu ska säga, ajja, blir väl att boka en ny tid.

Nu ska jag sova en underbar sömn förhoppningsvis, puss!


En trött och tea-speedad tjej i morse efter 0,000 timmars sömn, så korkat av mig egentligen, men kunde inte somna! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0