Min fina bror!

Tänkte skriva ett inlägg om poker och började skriva ".... men jag har poker i blodet också, men kära bror spelade ett tag och gjorde riktigt bra ifrån sig" och sen bestämde jag mig för att söka på han. Hur många länkar kom upp som helst och jag måste säga att jag aldrig var medveten om att han hade gått så långt och spelat som mycket och så bra. Blev riktigt stolt och var tvungen att skriva ett sms och berätta att jag var det.
Här är några av sakerna jag hittade på internet:





Så roligt att kunna hitta så mycket om sin bror på internet, det är inte alla som kan det. Johnny är en av de jag verkligen ser upp till, dels för att han alltid ställer upp, och dels för att han gått sin egen väg. Han har haft många gupp på vägen och ändå lyckats. Hans spelar inte just nu då ett stort gupp kom och jag bryr mig inte om han någonsin börjar igen, för det han åstadkommit är mer än vad jag kommer genom hela livet i poker, även om jag tycker det är riktigt roligt och lyckas på de där omgångarna hemma med kompisar (vann 16 av 18 gånger under jullovet) så kommer jag aldrig bli i närheten av honom!
Nu har jag skrytit färdigt om min bror!

poooooooooooossssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0