Nystädat rum!

Än sålänge håller schemat ;) Rummet är storstädat, tränade igår, gjort skolupgifter osv, men det har liksom bara gått två dagar så vi får helt enkelt hoppas på att det fortsätter hålla. Jag har tom bokat tvätttid tills på tosdag och ska åka ut till landet och få mattehjälp imorgon!

Annars är något jag verkligen vill ha just nu saker som doftljus, rökelser, ansiktsmasker och liknande för att dra upp på mysfaktorn lite. Just nu går jag bara runt i stora hellokitty inomhus/mys skor (som jag fick i julklapp denna julen, vet inte varför min pappa fått för sig att jag gillar hellokitty, men dem är söta och otroligt varma och mysiga), en lång oversize t-shirt, håret i ananasfrisyr och hotpants eller mjukisbyxor, inget direkt glamoröst! haha

Annars så är det dags för mig att plugga nu igen, så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0