dagennsss

eftersom jag sitter här hemma och är smått irriterad och uttråkad på livet lägger jag ut en dagens outfit bild, mest för att om nu galina skulle råka se det att hon har något att klaga över! (hon tycker nämligen att jag har två helt olika personligheter, eller hont ycker det verkar så, får lite panik, har jag det? är jag annorlunda på internet och i min vanliga umgängeskrets än vad jag är mot folket i skolan osv? klart jag är lite annorlunda så är det alltid, men är jag typ scitzooo? kan inte ens stava till det ordet haha, nej nu kom jag of topic ). anyway, har inte varit ute mer idag än när jag var på bion med såhär såg iallafall outfiten ut.


jeansleggins från gina tricot, instoppad löst linne som hittade långt bak i garderoben och en fin klassisk kavaj över det. Har inte sminkat mig speciellt mycket idag, ytters lite maskara och duttat på lite svagt med rött läppstift.

Poosss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0