What's your fragrance?



Sitter och tar mig en funderare över just det, precis nu innan jag ska gå och lägga mig, hur ska jag få ihop pengar till den nya sommarversionen som escada gör? Har haft escadas sommarparfymer nu i snart sex år skulle jag gissa, och jag saknar de gamla som in i tusan, nu har jag bara två kvar, sommaren 08s version och sommaren 09, (som jag har två av, hatar när de tar slut). Här är iallafall en bild i väldigt dålig bildkvalité över mina favortiparfymer (med en gay rosett i hörnet, just the way I like it)

Från vänster - Escada sommarparfym 08, burberry, christina aguilera, någon jag faktiskt inte vet märket på, J-lo after dark, Paris Hilton can can, Britney spears första parfym curious, escada sommar parfym 09 x 2, DKNY be delicious red&green apple (hade dem i större innan också, men den ena är slut och den andre gick i sönder)

Har någon till, men dem är jag mindre intresserad av och använder nästan aldrig.
På inköpslistan står somsagt Escadas nya och även en parfym som säljs på Åhlens, kommer inte ihåg vilket märke det var, men den har en hylla med rena dofter "nytvättat", "nyduschad" osv, jag vill ha den som heter "Bubblegum" guuuuuuuuuuuuuud vad den luktar gott, älskar söta dofter så en doft av sött tuggummi är perfekt!

Nej, nu ska jag verkligen försöka sova, kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0