kusinvitamin!

Hej på er!

Suck, nu sitter jag här igen och undrar vad som hände med uppdateringen? Mycket handlar om personliga anledningar, vilket jag funderar på att göra som en ny kategori här i bloggen och börja skriva om, handlar mycket om hur man ska hantera typer av ångest och liknande, men jag ska fundera på om det är något jag vill gå ut med till allmänheten, det är alltid jobbigt att lägga ut sina djupaste problem osv på en öppen blogg, men som sagt, jag ska fundera på det, för kan det hjälpa någon så känner jag att det kan vara värt det!
Men i vilket fall som helst, någon som inte är lika seg med uppdateringen som jag är, är fina Natali! Tycker verkligen ni ska ta er en titt på hennes blogg, från början läste jag den endast för att jag känner henne osv, men tycker verkligen att både hon och bloggen har utvecklats och är underhållande att läsa! Så ta en titt vettja'!


 www.natalinettrup.blogg.se
 ps. har gjort hennes blogg till en länk här också, så orkar ni inte titta nu så gör det senare!


Kommentarer
Postat av: Natali

Jennifer!<3

Du är fööör gullig och jag saknar dig såå!



Ska dock göra en makeover på bloggen, ny design osv. Något förslag på någon som kan hjälpa mig?

2010-04-15 @ 14:50:16
URL: http://natalinettrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0