idag är jag affärskvinnan!

Som jag precis skrev har vi haft MUN hela dagen, så idag var man tvungen att ha en viss klädsel, så dagens outfit bli affärskvinnan/tanten ala jennifer ;)


 Och sedan höga klackar på det (som förövrigt varit taskiga mot mina fötter idag, så nu har jag ONT!)

Tror jag ska ta en liten powernap nu, huvudet dunkar och har dessutom inte sovit mer än ynkiga 2 timmar inatt, sedan blir det att läsa 200 sidor i en bok som måste göras tills imorgon (jag ORKAR inte och kommer förmodligen inte göra det heller, iaf inte alla sidor). Ni får ha det så bra sålänge, pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Natali

Tjusig, men varför skulle ni va klädda så?

2010-04-19 @ 15:23:06
URL: http://natalinettrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0