Viktigt att se på den posetiva sidan?

Just nu känner jag att jag behöver träna mitt psyke. Jag behöver lära mig hur man tänker posetivt och hur man ser livet lite mer från den ljusa sidan. Det är inte det att jag är jättedeprimerad och sitter hamma hela tiden, utan bara det att småsaker kan jag tänka på i år och dagar och känna ångest/depp inför/med.
Hm? jaja, jag klurar nog ut det på något sätt ;)

Duktigt som jag var innan så har jag redan gjort läxorna, måste dock göra lite extra krimskrams sådär, men de stora sakerna är avklarade. Nu tänkte jag kolla runt på internet efter inspiration och dreggelobjekt (läs; kläder jag vill ha och saker jag längtar till jag har råd med).

Tänkte ta en power nap nu på 20 minuter, om jag bara lyckas dra mig upp ur sängen igen i tid, åter igen, psykisk styrka! ( come on jennifer!)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0