Skulle börja, sen blev det inte så

Skulle börja blogga igen, sen blev det bara inte så helt enkelt. hela det hära med amanda (R.I.P) + att jag varit sjuk och varit tvungen att ta igen en massa i skolan har varit ett stort hinder.
Sitter nu och funderar hur jag ska göra nästan två dagar lediga till det bästa, kanske ska ladda ner gossip girl eller liknande, hm, får se. Helst hade jag nog velat festa ikväll, känns ganska lockande, eller gör det det igentligen? känner mig ganska splittrad faktiskt, vet inte riktigt vad jag vill, alls.

Ska försöka nanna en stund nu tror jag, få upp lite energi, sen blir det nog plugg ikväll, om jag inte kommer på något bättre att göra. (bättre = roligare, för plugga skulle egentligen varit det bästa att göra)

massa pussar!


Bild på mig från insparkensmaskeraden, var sandy i grease :)


Kommentarer
Postat av: den dära

:)

2009-09-22 @ 14:32:48
URL: http://hannali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag som tyckte att du hade en bra blogg :(

2009-10-11 @ 14:18:46
Postat av: Anonym

Jag som tyckte att du hade en bra blogg :(

2009-10-11 @ 14:19:16
Postat av: Anonym

tycker du ska börja skriva igen! :D

2009-10-25 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0