Godkväll?

HEJ!
Nu hade jag tänkt att börjar igen, nu när man vet lite hur allt fungerar osv. Dock kommer jag inte kunna uppdatera tio gånger om dagen! ;)
Men eftersom jag inte skrivit på några veckor kan jag be och få tala om att skolan går bra, men har läxor upp till halsen, haha. Dem är inte ursvåra kanske, men tidskrävande, usch usch usch. Värsta ämnet nu är spanskan, tar kål på sälvförtroendet!
Nu är det dessutom spanskelever på skolan, så nu känner man sig ännu mer dålig när man hör dem gå runt där och prata och när man inte förstår ett ord.

Yes sir, så var det på den fronten!
Förövrigt känner jag cravings efter det mesta just nu, shopping, träffa fina kompisarna som jag saknar, sovaaaaaa, festa, ja ni förstår principen.

Nu ska jag lägga mig och titta på vänner, (om det bara KAN FUNKA, jävla dvd spelare).

Hittade denna oootroligt fina bilden från peace and love! haha yeeeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0