Thats the way it is!

Japp, jag slutade "blogga". Hade ingen lust för fem öre och jag kände mig så ointressant (vilket jag inte förnekar att jag är, haha)
Men i vilket fall som helst, jag tyckte jättemycket om att blogga, mest för min egen skull, och dels för att jag tyckte om att se att jag faktiskt hade läsare (även om jag är medveten om att 5 av mina 6 läsare var mina nära vänner, som bara vill få mig att känna mig omtyckt , tack för det, ni är fina! ;)
Iallafall har jag bestämt mig för att börja så smått igen, ska försöka göra det för att jag tycker det är kul (vad är poängen annars)
Satt och läste bloggar igår och gick in på min blogg, kom ihåg hur kul jag tyckte det var när jag skrev inläggen jag skrev osv,Men när jag sedan skulle logga in och tänkte skriva ett inlägg (typ det jag skriver nu tänkte jag skriva, haha) och insåg att jag inte ens kom ihåg hur man loggade in, satt i typ en timme och letade, googlade tom (jag lovar, ni hittar det på senast sökta på googla på min dator "hur man loggar in på blogg.se) tyvärr fanns det inget där som hjälpte mig. men efter en stund till insåg jag att anledningen att jag
inte hittade det var för att inloggningen vad avstängd under gårnatten. Guess the joke's on me!
Så japp, jag är tillbaka, och nu har jag ingen läsare alls eftersom jag varit frånvarande så länge, antar att jag får ringa mina trogna läsare (läs; mina fina nära vänner)och säga att jag bloggar igen, haha!

Så om du läst detta, fler inlägg kommer nog (lovar inget, för som ni märker, i'm not to be trusted!)
PUUUUSSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0