Julklappar!

Godmorgon! eller ja, klockan är ju 14.42 så godmorgon kanske jag inte ska säga. Nu har jag frisknat till rejält och är fit for fight! Dock ingen lust alls att plugga, men vad ska man göra?
Anyway, jag älskar julklappar, både att få dem och att ge dem, jag älskar att slå in dem, älskar julklappslistor, ja ni förstår principen. Men det är lite skillnad detta året, detta året har jag betyyydligt mycket mindre att spendera på julklappar jämfört med förra året, förra året la jag säkert ner 6000-7000 kronor på att handla julklappar, och då handlade jag inte ens till kompisar. Så hur detta ska gå till har jag ingen aning om, är lite nervös över det faktiskt, och folk verkar ju redan köpa sina, jag tänkte vänta till studiebridraget (eller lönen, jag och pappa har gjort en deal, jag får studiebidraget av han när han får sin lön, sen när studiebidraget faktiskt kommer så tar han det) och då är jag en av de dumma som jagar julklappar sista dagarna innan jul, men ja, jag är en korkad konsument!

Nu är det iallafall julpysslat här hemma, och jag har tänkt att skriva en lite önskelista idag, sen kanske jag ska ut till landet och umgås med en liten pojke som jag kallar Calleballegay.

Nu ska vi se om jag pluggar, annars kommer jag sitta på söndagkväll i panikångest!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0