En massa ångest, för mycket måsten och för lite tid!

Usch, jag har inte ens tid att sitta här och skriva egentligen, har en massa saker som måste göras, en massa i del hela också men framförallt i skolan. De flesta har det just nu, är väl medveten om det, precis som att jag är medveten om att jag har mig själv att skylla lite grand, varit sjuk hela förra veckan, så jag har missat jättemycket, och jag kunde ha pluggat mer hela terminen, måste skärpa mig, ska bli en punkt på nyårslöftets lista! Så nu har jag kommit till den gränsen att jag inte kommer undan med något längre utan måste göra vad som måste göras, på listan denna veckan är

(v) Spanskprov på tre kapitel som jag inte kan ett skit av (svag i spanska, inte mitt favoritämne direkt!
(v) Biologiprov, vad mer behövs säga där?
(v) Svenskredovisning om medeltiden
(v)Labrapport Kemi (som jag inte ens vet vilken dag den ska lämnas in)
(v) Idrottsarbete (som jag inte ens vet vad det handlar om eftersom jag inte varit där)
(v)Spanskläxor, biologi,fysik,matte och svenskläxor.
ja, och listan fortsätter, sen är det sitta barnvakt, städa rummet och hela det köret som måste göras också! blä, tycker så synd om mig själv!

Annars har helgen varit härlig, ångrar lite att jag drack som jag gjorde igår eftersom nu måste jag plugga en massa skit bakfull (tog tabletterna "bakis" tyckte dock inte dem hjälpte! Lite dåliga mobilbilder från helgen kommer sen, nu ska jag försöka sätta igång hjärnan och get started!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0