Världens finaste pojkvän!

Jag vill bara berätta om världens finaste pojkvän! Jonathan heter han och han är min!
Nej, men seriöst. Jonathan, jag älskar dig så mycket. Allt du gör för mig och allt stöd du ger mig. Jag vill tacka dig för att du är du, och jag vill berätta för dig hur mycket det betyder att bara få ligga brevid dig och höra hur du andas / snarkar / pratar i sömnen. Du är så mycket för mig.

j&j <3


Nyår vid tolvslaget (L) love you.

Iallafall, idag blev det att umgås med joooossan och mallan, saknat och ändå okej, fast fel dag och jobbigt läge.
Så idag är jag lite smått ledsen faktiskt. Usch. fina vänner iaf (L)

Nu ligger jag och glor på de andra kära vännerna, ross,phoebe, rachel, joey, chandler och monica! :) hihuu
Ha det bra gullungar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0