Update! :)

JAG VEEEEET!
Har inte skrivit på år och dar känns det som, två veckor eller ngt?
Jag och jonathan har kollat en hel del lost, snart fem säsonger.

Sen har det ju varit valborg, då jag festade såklart, men jobbade också fram till 22.00 :( usch!
Lite fester, lite fikande i velllinge på mimmas, massa umgänge med finaste älskling, umgänge med fina vänner, thats it! Inget jättestort direkt.

Måste börja jobba för jag längtar så till spannien, och vill kunna leva livet där nere med gänget sen. Behöver också en del shopping innan dess.
Ska jobba fredag,lördag,söndag och måndag. Känns bra, känns nästan lite kul. speciellt eftersom jag och Shaz blir själva på fredag och måndag, LOVEEEELYYYY! saknat det.

Ha det fint, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0