Trötta jennan.

Mysig men tröttande helg. Har ju varit långhelg nu, inte blivit mycket festande men dock mycket mysande. I onsdags var det monopol och lite sånt trevligt hos baby. ( tror det var onsdag, annars var det torsdag, kommer inte ihåg vad vi gjorde den andra av dessa kvällarna.) i fredags var det först jobb sen fira fina brodern som fyllde 15, efter det hem till jonathan, sen vidare till ucas för en underlig del av kvällen, sen mös vi hemma hos lyc tills det var dags att handla bullar, "mysa" i kalla vellinge medans rikard hämtade hans bror och sedan hem till lyc igen där vi sen åt mysig nattamat. Kom inte hem förrän halv sju. Trött var man eftersom jag inte hade sovit mer än tre fyra timmar de två nätterna innan ( pågrnd av jobb jobb jobb jobb ). Iallfall var jag ledig på lördag så fick några fler timmars sömn. Igårkväll blev det först hem till toki på chillkrök, sen ner till höllviken, meningen var millenium, men var bara där i tio min och fick inte handla ngn dricka, så vi stack till efterfest hos ngn ( ingen aning om vem).

Jobbat hela dagen idag igen, så nu är man trött. Max 10-12 timmars sömn på fyra nätter :)
Nu myser jag hemma, laddar ner och ska se på weeds och desperate housewives. Saknar dock baby vääääldigt mycket. Min fina fina älskling <3 ingen är som du!
kommer inte träffa han på flera dagar nu, jobbar varje dag, och imed att jag ska sitta barnvakt fyra av dessa dagarna så börjar jag jobba när jonathan slutar skolan. Usch :(

Iallafall så får ni ha det super, puuuuuuuuuuuuuuussss!


Några månader gammal bild från jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0