Prinsessan Leah fyller 3 & lite smått och gott.

Hej&hopp :)
Igår ( torsdag) vaknade jag upp hemma hos fina jonathan, där hämtade mamma mig med dacvkebus, sedan var jag hemma hos mamma och passade bus-vovven i någon timme innan jag gick till frisören, färgade utväxten, klippte lite toppar och ytters lite på luggen.
Lite smått och gott hände men egentligen ingen speciellt eller intressant för den delen.

Idag säger vi grattis till prinsessan leah som fyller tre. Vi var uppe klockan fem i morse och sjöng för henne, sedan återgick jag till sängen hemma hos jottathan, medans han gick till skolan. Senare blev det lite fika och sådant mys. Nu sitter jag barnvakt åt maja & micha och tar det mest lugnt vid datorn eftersom dem sover.
Imorgon blir det funhouse igen, blä, orkar inte jobba imorgon, vill bara kunna sova och sådant. imorgon kväll ska jag sen boka peace and love biljetten med mallan och även baka tårtan till mamma ( till söndag: morsdag ).

Denna veckans köp:
1 Ansiktsmasker
2 Öronhängen ( ett par stora pärlhängen, och ett par svarta)
3 Målarbok, pennor, klänning samt skor till leonessa!
4. Hårinpackning plus schampoo från frisören ( investering till håret )
5. ben, leksak och sådant smått och gott till dackebusen!

Ha det underbart, nu ska jag kolla webbtv! puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusssss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0