Lång dag av shopping med få fynd.





Var och shoppade med kusinen + carl idag. Gick i flera timmar, från mobilia till stortoget, hittade en sak. Köpte en ny vårjacka som ni kanske ser på bilden, den är sock marinblå och inte denna skarpa blå som på bilden. Har hittat två skor jag är helt kär i, men måste spara pengar till spanien. Imorgon blir det jobb för första gången på länge på funhouse. Jag, shaz och någon ny tjej, härligt :) sen blir det jobb lördag söndag måndag också.

ha det bra, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den i ngn slags mörkt knallgrön :D

2009-05-14 @ 18:14:41
Postat av: Anonym

det vart jag som skrev (: //hanna

2009-05-14 @ 18:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0